FAQ
Onze veelgestelde vragen
Hebt u een vraag? Hier vindt u snel antwoord op de meest gestelde vragen over Au Flan Breton!

- U kan een bestelling plaatsen via onze webshop of in de winkel.
- Bestellingen via email of andere kanalen zijn niet mogelijk. Indien toch via email besteld wordt, rekenen wij een administratieve kost aan van € 30.
- U kan tot één dag op voorhand tot 20u via onze webshop bestellen voor afhaling in één van onze boetieks. Je kan je bestelling vanaf 8u 'smorgens ophalen.
- Voor levering aan huis vragen we u om ten laatste 2 dagen op voorhand te bestellen voor 20u.
Vul ons klachtenformulier in of contacteer ons. We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.
Een overzicht van ingrediënten die een allergische reactie kunnen veroorzaken, kan u hier terugvinden.
- Ja, dat kan.
- Via de webshop kan u een factuur aanvragen mits een administratieve kost van € 2.
- Ook in de winkel kan u een factuur laten opmaken.
- U kan een optie voor een foto of inscriptie toevoegen aan uw winkelmandje tijdens het bestellen.
- Na het plaatsen van uw bestelling, stuurt u de gewenste foto of tekst per e-mail naar info@auflanbreton.be, met vermelding van uw bestelnummer.
- Wij bieden geen standaard sponsoring aan.
- Wel denken wij graag met u mee over wat we kunnen aanbieden. Afhankelijk van de hoeveelheid en het type product kunnen we bekijken hoeveel korting we eventueel kunnen geven.
Onze boetieks zijn elke dag van het jaar open. De openingsuren kan je hier terugvinden.
Op zon- en en feestdagen zijn onze boetieks altijd open van 7u00 tot 14u00.
U kan ook 24/7 terecht bij onze broodautomaten voor vers brood.
Laat je inspireren
Volg ons op social media
Zoet nieuws!
De lekkerste updates van Au Flan Breton. U gaat onze nieuwsbrief ongetwijfeld leuk vinden
We sturen enkele keren per jaar een nieuwsbrief. Schrijf u nu in en blijf verbonden met de warme wereld van Au Flan Breton – waar traditie, passie en smaak samenkomen.